Misiunea si viziunea spitalului

Viziunea

Viziunea conducerii Spitalului de Pneumoftiziologie Braila in domeniul calitatii este de a asigura o reputatie foarte buna a spitalului prin calitatea serviciilor spitalicesti oferite pacientilor sai, reducerea impactului asupra mediului si asigurarea sigurantei alimentului.

Misiunea

Spitalul nostru este o unitate medicala dedicata oferirii celor mai bune servicii persoanelor care se adreseaza acestuia, cu o atentie deosebita acordata asistentei clinice, aplicarii reglementarilor in vigoare, sigurantei si satisfactiei pacientilor, formarii de specialisti si dezvoltarii activitatii de studii clinice.

Valorile organizatiei

  • Furnizarea celor mai bune ingrjiri de sanatate fizice si emotionale pacientilor si familiilor acestora
  • Crearea unui mediu de lucru in care fiecare persoana este valorizata, respectata si are posibilitatea dezvoltarii profesionale si personale
  • Asigurarea accesului la servicii medicale de calitate tuturor pacientilor care se adreseaza spitalului, cu sprijinul celor mai recente tehnologii, cercetarii si educatiei in conditii de reducere a impactului asupra mediului și in conditii de asigurare a sigurantei alimentului.
  • Intarirea colaborarii cu alte spitale, universitati si institutii din tara si strainatate, in vederea imbunatatirii continue a calitatii serviciilor noastre
  • Demonstrarea responsabilitatii sociale prin utilizarea judicioasa a resurselor disponibile

Prin aceasta declaratie de politica ne angajam sa:

  • comunicam angajatilor orientarea institutiei catre pacienti;
  • sa stabilim politica si sa asigur stabilirea obiectivelor calitatii, mediului si sigurantei alimentului;
  • sa asigur resursele necesare pentru desfasurarea in conditii optime a serviciilor medicale, si sa asigur respectarea prevederilor legale in vigoare;
  • sa creez conditiile pentru imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii, mediului si sigurantei alimentului.

Sistemul de manangement integrat implementat este stabilit in conformitate cu cerintele ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22000:2005, OSGG 600:2016 precum si in conformitate cu standardele Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate.

Acesta declaratie este disponibila pentru pacientii nostri la sediul spitalului si pe pagina de internet, este comunicata tuturor cadrelor medicale si nemedicale ale spitalului, colaboratorilor, altor parti interesate si va fi analizata periodic pentru adaptarea ei continua.

Pentru ca spitalul nostru sa devina performant pe termen lung am luat in considerare urmatoarele obiective generale:

  • Pacienti: Orientarea catre pacienti prin cresterea increderii in calitatea serviciilor noastre, precum si prin dezvoltarea permanenta a gamei de servicii medicale.
  • Angajati: Demonstrarea calitatii serviciilor personalului nostru prin dezvoltarea competentelor profesionale, prin cresterea gradului de integritate profesionala si cresterea gradului de satisfactie profesionala.
  • Comunitatea: Asigurarea cu consecventa a unui dialog deschis si pragmatic cu reprezentantii comunitatii, pentru a asigura serviciile adecvate nevoilor populatiei deservite.